Vilken toppendag:)

Har haft en helt underbar dag och jag känner mig så himla glad.
Träffade ju upp A & A för en promenad ner till stan. Väl nere så hamnade vi i en butik som säljer klänningar och andra finkläder. Jag hade mest tänkt att titta och få lite inspiration till bröllopet men blev övertalad till att prova och hittade en enkel men superfin klänning som nu är beställd. Så nu kan jag bocka av det på planeringslistan. TAck så jättemycket för idag Angelica.
Visst den satt inte riktigt som jag ville men jag har ju fortfarande några veckor på mig att förlora några kilo till.
Jag provade några stycken men jag och Angelica var överens om att det var den som var finast till mig. Så nu ska jag träna mer och äta nyttigare har jag tänkt mig så att den sitter perfekt på min stora dag:-D
Vill ju vara den finaste för min älskling. Detta är vår dag och jag älskar Daniel så himla mycket och vill att allt ska vara perfekt.
Efter vi hade valt klänning och gått runt i lite olika butiker å mötte jag och Tyra upp Daniel och följde med honom och valde ut glasögonen som han fick i födelsedagspresent av oss, mamma och uffe och fia och mattias (och snygg blev han<3) och därefter körde vi ut till Babyland och köpte vagnen...lillan fick provsitta den och fast hon är stor så försvann stackaren totalt hehe. Tur att det är några veckor tills vi ska använda den.

Kolla kolla rosa och fin:)

Kommentarer
Postat av: Fia

va skönt att du har haft en bra dag :) gör nog mycket när du träffar angelica :) verkar vara en underbar tjej, en bra vän helt enkelt.

Roligt & grattis till klänningen.



Ohhh tjusig vagn verkligen tjejig :)

2009-05-26 @ 06:41:23
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: sicka

Kul att du hittat klänningen :) Angelica verkar vara tjejen å hänga med i jakt på sådant helt enkelt! Fin vagn, det riktigt står ju Tyra på den ;)

2009-05-27 @ 11:39:48
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Fia

snygg blogg, men du jag har faaaan försökt flera dagar nu, men ej lyckats:( 'irri* hur gjorde du?

2009-05-27 @ 22:02:59
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0