God morgon

Hallå kolla in vad klockan e. Gissa om jag e trött...oh yes I am.
Igår när jag hade bloggat färdigt så bestämde Tyra sig för att det var dax att öppna upp dom blå och att hon inte alls var trött. Och att ligga i vår säng hos pappa gick INTE, det var hos mamma man skulle vara. Så jag fick ha en liten i knäet när jag borstade tänderna och tvättade ansiktet. Hon var störtintresserad av min tandborst och vad jag gjorde med den så jag gick och hämtade hennes som man fick på bb. Så Tyra har provat borsta tandköttet nu haha. Jag tänkte att eftersom det snart kommer att kommma tänder som ska skötas om och hon nu var så intresserad av när jag gjorde det så passade jag på. Man får inte vara dum...för då kan man bli chef!!
Sen blev det att hon sov hela natten i vår säng *mys* och då vaknade hon inte och villa ha flaskan förrens nu. Gissa vad jag såg då....jo Daniel hade typ en halvmeter plats bakom sig, sen låg Tyra och jag låg på mindre plats än vad han hade bakom sig..så vem e det egentligen som brer sig här på V berga egentligen??? Funderade ett tag på att gå och hämta kameran för att få fotobevis men kom fram till att det orkade jag inte.

Nä nu känner jag några små fingrar som petar på min arm så nu ska jag ägna uppmärksammen åt min dotter.
Ha en bra dag allihopa önskar

Kommentarer
Postat av: Emma

Sidan blev jättefin!!!

2009-05-28 @ 12:50:27
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0