Uppdatering

Just nu är det vi som lagt högsta budet på huset. Och det är bara vi och ett annat par som budar...tror jag vet vem det e.
Träffade min allra första pojkvän och hans flickvän och lille son som bara är 8 dagar yngre än Tyra på den första visningen, sen i förrgår när vi var där igen så var dom på en andra visning precis innan oss. Och det liksom kändes när dom kom ut att dom också var intresserade. Men hehe jag hoppas att det blir vi som tar hem detta.
Sen har jag precis budat på lite dekoration till bröllopet på ebay. Så det blir en liten suprise imorgon när man vaknar och ser om man vunnit dom grejorna. Känns som imorgon kommer bli en bra dag!
Nä nu ska jag kasta mig i säng med mina älsklingar för imorgon ska jag och Tyra till A & A och frossa:) Banta kan jag göra på fredag hihi.
Så godnatt allihopa!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Soliga halsningar fran rhodos :)

Hoppas ni far huset, vore kul for er :)



Lika sa med budet till brollopet :)

Vi ses hemma snart :)

Vi myser massor & har de super bra :)

Na ska mysa med mannen nu :)sonen sover.

Bamse varm kram, pussa Tyra Myra :)

2009-05-14 @ 21:04:59
Postat av: CiliaH

Tack för idag:)



Du har fått en award av mig i min blogg.



Kram

2009-05-14 @ 22:08:10
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0