*Stolt*

Jag har fått sålt min första grej på tradera:) Fick 60 kronor för en body som jag själv köpt för endast 19 kronor på ullared...Perfekt!!! Håller på att spara ihop till ett nytt skötbord till Tyra. Jo vi har pengar till det men eftersom jag redan har ett skötbord så har jag gjort det till en sport att spara ihop till det nya själv genom att sälja gamla kläder på tradera.
Sen när Daniel kommer hem från jobb ska vi köra och köpa en paraplysulkyvagn till lillfisen. Vi kommer behöva den till semestern och nu har jag hittat en jag gillar till ett bra pris så då är det lika bra att slå till.

Annars är planera för dagen att möta upp A & A för promenad. Träffades ju knappt förra veckan så nu har vi sett till så vi ska träffas. Ni är saknade.

Nä ni nu kallar Hem till gården:) och japps jag följer den skiten hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag följer också den "skiten". den är beroendeframkallande och I LOVE IT!



Ha så mysigt idag och du Sofie... GRATTIS TILL FÖRSTA TRADERA SÄLJNINGEN!!!!!!! Kram

2009-05-25 @ 15:28:39
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0