Ny vecka

Så var det måndag igen. Var tar helgerna vägen??
I lördags var i hemma och packade upp och sen var vi en sväng på ikea och handlade det sista vi behövde till badrummet. Därefter blev det en sväng upp till stugan. 
Sen blev det en myskväll hemma framför tv:n och bara slappa.
Sen igår hade vi besök av P & M som vi inte träffat på sååååååå länge. Dom hade deras Jackrussel terrier Emil med sig och hans nya 11 veckor gamla lillasyster med sig. Haha det var ju mer jobb med dom än vad det var med Tyra som fick sig några blöta pussar av Emil. Hundarna var verkligen överallt!!! tuggade blomjord, hoppade upp i soffan, snodde Tyras leksaker mm mm. Vildar!! Men gud så söta:) Men jag minns verkligen varför jag inte vill ha några husdjur oavsett hur söta dom är. Sen efter dom hade gått så fick vi köra en sväng till Fia och Mattias och lämna deras bilnycklar... Och NÄÄÄ dom var ju inte alls bruna efter 1 veckas semester *ironisk* *och inte alls avis;)*
Väl hemma fick Tyra äntligen sova. Fast hon var så enormt trött så sa hon inte ett ljud. Gullungen min!!!
Hon sover nu i sina fina "sovsäck" som vi köpte till henne på ikea. Sparkar ju alltid av sig täcket så hon blir iskall om fötterna. Men inte nu inte:)
 

Nä nu får jag gå och göra mig i ordning för A & A kommer snart...det blir promenad i det fina vädret idag:)
Kastar in lite bilder på vårt nya badrum:)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0