Kolla kolla

Ser ni så fin min blogg e...värsta makeovern, och det har jag Cecilia att tacka för:)
Jag blev supernöjd!!!

Så vad har hänt sen sist då?
Jo igår blev jag och Tyra upphämtade av A & A för att åka ut till Bjuv och hälsa på Emma och Anton. Vi var bara en halvtimme sena...wow för att vara oss haha. Väl där blev vi bjudna på bullar och pålägg, mumsigt värre. Sen frestades det med både glass och bakelse men jag hoppade över för hallå jag ska ju gifta mig snart och vill INTE behöva sy ut klänningen, den ska sys in. Japp så e det bara (hoppas jag ialla fall;))
Småttingarna hamnade på täcke på golvet och Amir och Tyra började dregla, dra och slita efter varandra...haha ni skulle sett gullungarna. Anton bara kollade på helt chockad, ni skulle sett sötisen, han stängde nog inte munnen på hela tiden dom höll på:D tur vi stoppade dom för attackerna mot munnen kunde lätt övergått till hångel då Tyra just nu är inne i en fas då tungan ska ut så fort man ska pussa henne. Tyra hjärtat mitt det är alldeles för tidigt att pussa på pojkar även om dom är söta. Du får titta men inte röra:-D
När vi kom hem så låg där lapp om att det kommit paket till mammsen...weeiiho det var mina nya spel till vårt wii. Så numera har jag 2 personliga tränare här hemma. Vilket resulterar i att jag har värsta träningsvärken idag:/ ajajaj

Sen idag har jag och Tyra bara haft en hemmamys dag och bara slappat och myst, förutom när jag tränat. Gullungen började dagen med lite gnäll så jag kände att idag får vi hålla oss hemma. Och tack vare det så har hon varit på ett strålande humör. Jag har dock kommit på varför hon varit lite svårcharmad dom senaste 2 dagarna och dreglet forsar ur munnen på henne, för japp lilltösen min håller på att få en tand. Såg det imorse. Där är hål i tandköttet så det handlar nog bara om dagar innan där är ett risgryn i munnen på henne. Sen såg det svullet och konstigt ut precis bredvid också så jag tror faktiskt att inom en snar framtid så kommer där en till. Stora tjejen men ändå så liten och oskyldig.
Älskar denna unge så det gör ont i hjärtat.
Nä nu ska jag hoppa i säng innan klockan är 2 och det är dax att bli väckt av Tyra. Detta är hennes nya tid att vakna för att komma över och mysa med mammsen. Inte mig emot, men fadern hennes gnäller lite för han säger att vi brer oss... VI???? kan jag aldrig tänka mig;)
Så godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Tyra till tanden =)

2009-05-28 @ 09:43:58
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 00:22:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0