Jag e störd;)

japp så e det bara . 

Ialla fall igår så var jag och Tyra hemma hos Cecilia och Matilda. Jessica och Edvin var också där och vi hade riktigt trevligt. Vi kom dit klockan 11 och körde 16,40 så det var ju nästan en hel arbetsdag som vi bara satt och snackade och kollade in våra busfrön som numera har böjat bry sig om att det finns andra barn runtomkring dom. Det var kärlek mellan Edvin och Matilda får jag säga haha. Sen var Matilda en snäll kompis och invigde Tyra också i pusskalaset. Tyra fick sig en blöt puss mitt på huvudet, fast en lite mildare sådan än Edvin fått en stund innan. Hans kunde man kamma weetlook med;) 
När vi kom hem så fick jag sålt mitt skötbord till någon snubbe från drottninghög. Han var helt konstig för när han kom så kollade han misstänksamt på mig och frågade varför jag inte ville sälja den där skötbädden som man lägger på skötbordet. Jag sa att det var ju för att det kommit både det ena och det andra på den eftersom vi bara har en handduk på den och ibland görs det inte bara sina behov i blöjan:DSå det var av hygieniska själ. Men han gav sig inte och verkade inte tro mig när jag sa att jag var 110% säker att dom sålde dom billigt på ikea. Utan han verkade tro att jag satt på nån skatt....dahhh. Så han fortsatte fråga om han inte kunde få köpa den med. Så för att bli av med snubben så fick han det och puckot betalde 50:- för den...HALLÅ?!?!?! vilket pucko betalar för att köpa en begangnad skötbädd av någon man inte känner. Men men ialla fall så körde vi ut och köpte det nya skötbordet så nu står det snyggt uppmonterat i Tyras rum så nu slipper vi alla blåslagna hälar:)
När vi ändå var ute och körde så var jag ju bara tvungen och köra in om både Babyland och Maxi och handla. ¨
Köpte en sån där nätgrej som man kan lägga olika saker som barnen vill smaka på och sllppa att dom sätter den i halsen.Perfekt! Så igår satt Tyra här hemma och snaskade gurka:P
Och sen köpte jag 3 nya flaskor till henne. Och det är nu jag tänkte komma till att jag e störd. Jag räknade alla flaskor jag köpte till henne och det var 16 stycken.....när Daniel fick höra det så frågade han vad f*n man ska med 16 stycken flaskor till? Men jag bara gillar att köpa dom. Varför vet jag inte. Så japp jag e störd. Eller rättare sagt mer störd än vad jag trodde:D

Och förresten innan jag bloggat klart så måste jag ju bara berätta att nu har liten tand gjort entre på allvar. Nu kan man känna den lille vassa saken också och om man kämpar för att få bort tungan som jämt ska vara ute så kan man se lite vitt också. Så välkommen du där nere till höger, du vann racet;) och ni andra kan vara borta lite till för mammas lilla flicka får inte bli stor för fort. Snart 6 månader, ush man hinner ju inte med. Såhär fort gick tiden INTE när man var gravid och väntade på sitt underverk. Så var tog min lilla bebis vägen och blev denna stora donna som just nu ligger och trakasserar sin mamma med kalla fötter på ryggen och försöker använda fjärrkontrollen. Det där är mammas flicka som redan diggar tv:n hehe.


Men ha en bra fredag alla. Verkar ialla fall som om vädret vill sig något idag. Vilket jag hoppas för sen ska vi möta upp A & A och have a little picknick:)



Här ligger Tyra och bloggar med mamma i sängen:)  

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahha har du nån grej för flaskor eller?!?!

Grattis till tanden, Tyra! Vi ses snart!! kraaaam

2009-05-29 @ 11:07:18
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: sicka

Haha, sicken envis en! Men han verkade ju lite märklig redan i tfn ;) Jadu, flaskor är your thing helt enkelt! Trevlig helg, hoppas vi ses igen nästa vecka :)

2009-05-29 @ 12:33:04
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Fia

Nawwwww ja bebis tiden går snabbt, tror man ej. Sååå lilla Tyra har blivit stora tjejen nu :) Tjohoooooo. Får ses en dag sen.

Flaskmani hehe.....

Vad snyggtskötbord :)

Kramar

2009-05-29 @ 20:05:17
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Lola ♥

Jag har nu en tävling på min blogg om finast blogg design, kolla gärna in och anmäl dig till tävlingen.



PS. vad sött



kram o puss Lola.

2009-05-30 @ 11:03:25
URL: http://kramizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0