Första Mors Dag:)

MIN dag idag:) så inte nog med att jag fått den underbara äran att få bli mamma till världens underbaraste lilla Tyra utan jag får en egen dag också:) Hur lyxigt e inte det. Och dagen till ära fick jag ett paket av Tyra med en massa badmys från LUSH:-) Precis vad jag önskat mig!!! Tur man har en man som faktiskt förstår hintar;)
Dock var han lite otålig så jag fick öppna paketet redan igår (i det här huset öppnar vi aldrig paket på rätt dag hehe) så igår kväll hade jag dejt med mig själv på toa och hann med både att färga håret, måla naglarna och ta ett underbart bad som doftade så gott att jag skulle kunnat somna där inne:) Daniel fick vara pappa på heltid och skulle natta Tyra men icke sa nicke, det är mammas jobb så hon höll sig fint vaken tills mamma behagde att ta sig upp ur badet. Och lite gnäll först för klockan var allt för mycket för en sådan ung dam att ha dom vackra öppna, sen somnade snuttan(pappan hennes också haha) så det blev en lugn lördagskväll för mig själv.
 Dock var inte jag heller vaken så länge till eftersom jag var ganska slut efter att ha varit igång hela dagen. Jag och Daniel var nämligen uttråkade igår och bestämde oss för att ta en sväng ut och handla lite nya kläder. Jag hade tur som hittade butiker med mycket rea så jag fick en del nya kläder och Tyra fick också en hel del, hon växer ju som bara den fröken höken och vårkläder har vi inte så mycket av så det fick fyllas på  lite. Vi hade en helt underbar dag och bara njöt av vår lilla familj. Sen hittade jag skor till bröllopet också, så nu är det inte mycket kvar för min del, underkläder och smink sen är nog mitt klart:) 


Annars vad har hänt sen sist jag skrev?
Jo i fredags var i hos C & J och hälsade på. Där var även ett annat kompispar till dom och hälsade på så det blev grillat. Själv åt jag dock bara en sallad. Men efter vi ätit så gick vi in och satte oss i soffan och pratade. Plötsligt reser det andra paret sig upp och säger att dom ska göra efterrätten och försvinner in i köket. Dom kommer tillbaka efter en stund och räcker över vars ett glas fullproppat med någon chokladdessert till sig själva och J & C...kvar sitter jag, D & B och får ingenting. C & J verkade dock tycka det var lite pinsamt för dom frågade flera gånger om vi ville smaka. Vilka puckon gör så. Hade aldrig fått för mig att göra så utan delar alltid med mig. Dom kunde väl i alla fall frågat. Dahh vissa människor är bara korkade. Bryr mig inte om dom läser detta för så gör man inte. Och alla som jag berättat det för har reagerat likadant som jag.
När dom hade gått hem så sa jag till C & J vad jag tyckte och dom höll med om att det var ganska klumpigt gjort.
Ialla fall dom ingår inte i vår umgängeskrets utan vi träffas bara hos C & J så jag klarar mig fint, men ialla fall så har jag ju dock ändrat min bild av dom för innan tyckte jag att dom var ganska snälla.
 
Så nu känns det som jag skrivit tillräckligt för idag för schemat är fullsmäckat idag.
Grattis till alla er andra mammor, hoppas ni också får en underbar dag med massor av uppskattning.
Nu ska jag gå och träna och smal och fin igen;) Lägger ut 3 ego ego bilder så jag får lite inspiration när jag öppnar bloggen för att komma i form igen:D Och den som det stör behöver ju faktiskt inte kolla i min blogg för här skriver jag vad jag vill och lägger in precis vilka bilder jag känner för:-D
                       
                           
Denna bild är från 2006 när jag var på Mallorca (några veckor innan jag och Daniel blev ett par)

  
                                                                                                                                      
Denna lika så, vi fotade så här varje gång vi skulle ut typ haha (vad gör man inte när man druckit)....och japp jag var ute och festade i denna outfit


                                                            
Haha jag är inte blyg framför kameran med lite alkohol i kroppen:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du är fin på bilderna!



Så som dom gjorde gör man inte. Man fördelar det jämnt så att alla har en chans att få... Puckon. Ha en trevlig mors dag =) Kram

2009-05-31 @ 13:35:59
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Fia

vilka snygga bilder på dej:)super snygg:)

men de e du nu med:)



Grattis själv på morsdag, hoppas du får en fortsatt trevlig dag:)



Jo så som dem gjorde, hade jag aldrig själv gjort.



Får ses alla snart :)



Kramar från mej, skickar över bilderna på tyra, när jag har tid :)

2009-05-31 @ 17:49:36
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha, shit vad klumpigt! Glömde man huvet i köket eller?!?!



HOT STUFF! men du, du är ju verkligen inte långt ifrån dom bilderna nu! Men snygg är du nu oxå!!



fan, en hel vecka utan att träffas... hur ska jag klara mig?!? hihi Grattis på mors dag, snygging

2009-05-31 @ 22:31:13
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0