Ännu en utmaning

DU:
1. Hur lång är du?
164
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Rik
3. Vad jobbar du med?
Mammaledig just nu, annars som lagermedarbetare
4. Har du långt hår?
Tja ganska
5. Vilken hårfärg har du?
ljusbrunt
6. Sminkar du dig?
Japp fast mindre än jag gjorde förr och skönt är det
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Svarta med prickar
8. Har du kysst någon idag?
Ja


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?
Nope
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Mamma men älskar pappa lika mycket ändå:-D
3. Hur många syskon har du?
4 syskon
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?
"Vill du hjälpa mig att hänga upp tvätten"
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Min biologiska pappa...pucko!!!
7. Vilken familjemedlem är snällast?
Det är nog min lilla oskyldiga dotter Tyra
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Oj det kommer jag inte ihåg

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Det var många år sen jag sov hos någon kompis
3. Har du kysst nån kompis?
Japp
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Nej
5.Vem har du varit kompis med längst?
Det är nog Lina
6. Vem känner dig bäst?
Mamma och Daniel
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Japp

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Japp

2. Klä dig annorlunda?
Ja
3. Vara dig själv?
Japps
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Klart...gjorde det senast igår
5. Pierca dig?
Har jag redan
6. Ha sex på offentlig plats?
Hahaha ja det ni;.)
7. Vara omogen?
Jag är oftast omogen
8. Äta småkryp?
Urk nä

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Igår
2. När var du på semester senast?
2008
3. Vilken färg är det på din tandborste?
Vit och grön
4. Är ditt hår tråkigt?
Ja verkligen

5. Vem såg dig naken senast?
Daniel
6. Hur ofta duschar du?
varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
strax


Så, nu är du utmanad.. Låt mig läsa om dig!! Lämna en kommentar i det här inlägget så jag vet vart jag ska läsa..:)



Kommentarer
Postat av: Angelica

självklart kommer jag göra denna utmaningen =).. men inte just nu! Får vänta tills imorgon... natti

2009-05-14 @ 23:20:13
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0