*^<>%&

Igår blev Tyra 3 månader. Kan inte fatta att hon redan funnits i våra liv i 3 månader. Det går jättefort. men samtidigt känns det som jag alltid haft henne. Kommer knappt ihåg hur livet var innan man hade en liten individ som kräver all ens uppmärksamhet hela tiden. Men det är ju inget jobbigt. Bästaste som finns att vara mamma.
I alla fall så igår var vi på bvc. Tyra väger nu 6720g och är 66 cm lång. Så oavsett om jag inte alltid äter rätt så ger det tydligen rejält med näring till prinsessan. Hon fick även ta 2 sprutor igår på bvc. Den första sa hon inte ett ljud om och den andra blev hon bara lite arg i slutet, men det gick över lika snabbt. Så det var inte så hemskt som jag väntat.
Men däremot så hade jag en liten gnällfis här hemma. Hon hade nog riktigt ont i kroppen för ingenting hjälpte så det är tur att panodil finns.
På kvällen åkte vi ut till Bårslöv för att gå på kryddparty. Riktiga kryddor då alltså, inga kryddor till sovrummet såvida man inte tänder på kött och kycklingbuljong:)
Genast blev jag 470:- fattigare...dahh att jag aldrig lär mig.
Nä nu ska jag göra vid mig och lill-Persson för om 2 timmar ska vi träffa A & A och idag tänkte vi inte vara sena:)
Skönt att ut och röra på fläsket, tråkigt bara att solen försvann lika snabbt som den tittade fram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!!! Vi följer också med idag efter mycket velande fram och tillbaka:D

2009-03-12 @ 10:33:36
Postat av: Ciliah

Ja, vi alltså...

2009-03-12 @ 10:34:29
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0