Downtown

Gick upp i vanlig tid och fixade till oss in för dagen. Fick även detta glädjande beskedet när jag kissade på stickan

Thank good säger jag bara. Vill visst ha barn snart men att redan ha vara gravid hade dock varit lite för bra. Så nu ska jag bara få reda på varför jag ofta blir yr och mår illa och känner mig gravid. Kan ju hoppas det går över, för det är inget vidare kul faktiskt.

Sol & lunchdejten blev tyvärr inställd. Men  jag och Angelica bestämde oss för att promenera ner till stan och fika istället. För en gång skull var det jag som kom sist;) Men väl nere i stan så blev det för min del varm choklad och varm macka...smarrigt. Sen en massa snack, säger bara shit vilken humor den tjejen har. Blir ju rutor på magen här hahaha. Tyra och Amir tröttnade ganska snabbt på oss och somnade gott. Efter fikan blev det ett besök till Lagerhaus. Shoppades en del ROSA grejor till Tyras dop. Inte gillar väl jag rosa;)
På vägen hem skrattade vi så mycket så vi fick ta en sväng in om Mc Donalds för att låna toan så att det inte hände en olycka:D 
Nu är vi alla fall hemma och har varit nere och valt grejor till toan. Snart dax för vår del att renovera den. Och nu är Daniel på gymmet så jag hade tänkt fortsätta fixa med gästboken till dopet. 
Imorgon blir Tyrisen 3 månader och ska då få 2 sprutor i benen...stackarn, hur ska mammsen klara detta. Värker redan i mammahjärtat. Men kan säga atta vi hade inte haft någon nytta av pappsen imorgon då han är räddare för sprutor än vad jag är. Så det får bli en uppdatering imorgon hur det gick med stumpan. 

Så här nöjda var pluttarna när satt och fikade :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0