Nystart

Brukar ni också få en sån känsla i kroppen att ni vill att något nytt ska hända, att ni vill ha en förändring med er själva?
Jag har ialla fall fått det så förra lördagen började på mina Naturdiet igen och äter endast ett mål mat om dagen förutom dom. Det fungerar kanon och bara sen förra lördagen har jag förlorat 2,7 kilo och tro mig dom är inte saknade:D
Jag dricker mellan 3-4 stycken shakes och äter en sallad med någon protein på kvällen. Jag har tränat en hel del denna veckan och promenerat lite. Så nu börjar saker och ting bli lite kul igen. 
Nu är det ju inte så att jag inte är lycklig för det är jag utan det är mer att jag inte är nöjd med mig själv, hur jag är och ser ut men det har jag börjat ta tag i. Så på vårt bröllop ska jag vara fin:) Har börjat kolla hur jag vill att min make up ska vara och hur håret ska se ut. Tänkte gå och toppa mig veckan innan så det ser nyfrächt ut och då tänkte jag också passa på att färga det. Sola tänker jag börja göra i god tid så jag har en fin bränna. Så tja jag har ganska kolla på vad jag behöver göra. Och är jag fin på mitt eget bröllop så kommer jag även vara det på Carro och Johans bröllop som kommer att vara helgen efter vårt. Så nu är det även full bröllopsplanering hos dom. Så då kan ni ju tänka er samtalsämnet när vi träffas:)
Sen är ju vår semester ombokad en vecka eftersom vi inte ville missa deras stora dag. Så nu åker Familjen Persson på bröllopsresa/familjeresa den 1-8 september istället....gissa om jag längtar till s allt det där!!! Kan inte fatta att jag ska gifta mig om 10 veckor och 6 dagar. Wow det måste ju ändå ge en del vuxenpoäng haha.

Nä nu ska jag ta och städa lite innan Daniel kommer hem för sen ska vi iväg och handla blommor till balkongen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande!!!!

Du är så duktig som orkar hålla på med shaken!



Vad tränar du? Kan hänga med mig på Nautilus om du vill? =) Kram

2009-06-07 @ 13:24:50
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Fia

Va kul :)grattis till viktnedgången :)

Kramar

2009-06-07 @ 15:52:30
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej igen!

Glömde ju skriva att du får gratta Carro & Johan till sin lyckans dag :)

va kul :)

Hoppas ni fick fint på balkongen :)

Snygg bild :)

2009-06-07 @ 18:50:20
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Angelica

vackra människor i en sjukt mysig soffa.. ska vi byta?? hahaha kraaam

2009-06-08 @ 10:31:32
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0