Lite träning

"Nä nu får det vara nog, får ta tag i denna tjockiskropp om jag ska komma i min klänning till bröllopet"...detta var mina tankar för en timme sedan så jag satte Tyra i babysittern och satte igång en träningsdvd som jag köpte för vääääldigt länge sedan och som Daniel sa att jag aldrig skulle använda (men joho det skulle jag visst det) och som blivit använd en gång.

Iallafall så började jag och Tyra satt här och kollade på mig med beundrande ögonen...
....5 minter senare såg Tyra ut såhär
Och 15 minuter efter jag tryckt play så var jag helt slut och känner redan att imorgon har jag träningsvärk.
Ush va pinsamt otränad jag är. Då jag har svårt att sluta äta godsaker så får det bli att röra mer på mig. Och försöka att dra ner på kakor och godis en del ialla fall.

Nä nu ska jag ta en banan och sätta mig lite med mitt fotoalbum och scrappa lite medans Tyra ligger helt utslagen av träningen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0