Inför Tyras dop

Har haft svårt att hitta en dopklänning som jag tycker om till Tyra. Hade en helt underbar när jag döptes men tyvärr har den försvunnit så nu fick jag leta ny. Hittade på babyproffsen men dom var ju dyra. Sen hittade jag en rosa som jag trodde var en dopklänning men tydligen var det en underklänning. Men men den köpte jag och fixade till själv.
Här är en före bild    där var ingenting och den var inte ens sydd nere i kanten men färgen var fin:)
På baksidan var där bara karborreband men även det blev fixat:)


     

1.Nederkant                          
2.Rosett+ rosor                   
3.Ärmarna                                         
4.Baksidan                                    

Om ni trycker på bilderna så tror jag att dom ska bli större
Är själv jättenöjd över reslutatet:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin klänningen blev du! Hon kommer bli sååå fin i den!

2009-02-08 @ 22:03:03
Postat av: Anonym

Superfin klänning ju! Duktig och påhittig du är:D

2009-02-09 @ 10:06:59
Postat av: Ciliah

Hrrm... det var jag som skrev ovanstående...

2009-02-09 @ 10:08:55
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefin klänning!

Tänk vad små detaljer kan göra stor skillnad! Hon kommer bli kalasfin i den =)

2009-02-09 @ 11:30:41
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0