Följer trenden:)

Nu måste jag med...vill ju vara lika cool som er andra hehe

1. Vad heter du?  Sofie
2. Ett ord på fyra bokstäver. Snor
3. Flicknamn. Siri
4. Pojknamn. Sten
5. Yrke. Sekreterare
6. Färg. Svart
7. Klädesplagg. Strumpa
8. Mat. Soppa
9. Sak i badrummet. Shampoo
10. Plats/Stad. Stockholm
11. En orsak att vara sen. Sovit för länge.
12. Något man skriker. SE UPP!!!!!
13. Film. Step Brothers
14. Något man dricker. Snaps
15. Band. Sven-ingvars

16. Djur. Snok

17. Gatunamn. Stråvägen

18. Bil. Seat

19. Sång. Sov du lilla videung

20. Aktivitet med mer än en deltagare. Sex.P

Idag har vi varit på fika hos Angelica och Amir. Jessica och Edvin och Cecilia och Matilda var också där. Åt frukt i massor...mmm gott. Och en "liten" lussebulle slank också ner. De blev massa prat och skratt idag med också lite ljud från dom små. För när en liten börjar skrika så följer resten av kören med. Sötisar:) Men idag tror jag nog ändå att Tyra tog dom högsta tonerna, hon ska ju verkligen visa sig från sin bästa sida.  Men jag är endå imponerad att det faktiskt inte är mer gnäll när vi har våra mammaträffar. Sen blev det en promenix bort till babyproffsen. Men varför är det alltid så att när man väl har pengar så hittar man inget att handla?? Why?? Jag gillar ju att shoppa och speciellt till Tyra.
Nä ush och fy men nu måste jag vika tvätt...finns det något tråkigare liksom.


Kommentarer
Postat av: sicka

ahh du hade ju för lätt bokstav ;)

2009-02-26 @ 11:56:00
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe ja inte var det så svårt med S

2009-02-26 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0