Uppdatering

Då är vi utflyttade till Rio de Vallågra. Har bott här 2 dagar men har varit borta så mycket så man har liksom inte hunnit landa men idag har jag och Tyra bestämt oss för att ha en lugn hemmadag. Snuttan har fått en panodil för sin förkylning så hon slumrar en stund medans jag springer och eldar i kaminen. Inte är det lätt inte.

I Tisdags var vi på besök hemma hos Heidi och Jeppe. Tyra fick Bastians gamla babysitter så nu kan hon sitta lite själv igen. Detta var en lyxvariant jämnfört med den vi haft inna. Den är från Fischer Price och har vibration och en båge som blinkar. Bågen hittade dom inte så än så länge myser Tyra med vibrationerna. Den är mycket uppskattad kan jag säga:)


Och igår var vi hemma på fika hos Angelica och Amir. Cecilia, Matilda, Emma och Anton var också där så det var mycket trevligt. Dock ganska plågsamt eftersom jag själv satt och bara fick lukta på Angelicas nybakade muffins medans jag åt en meal bar från Naturdiet. Japp ni läste rätt, Proppan hoppade kakorna och höll sig till sin diet. Kryss i taket säger jag själv. Men håller fortfarande på att försöka bli av med mina fettokilo för att bli någorlunda slimmad till the big day.

Här är sällskapet som vi spenderade dagen med förutom Emma som inte var där när kameran var framme(annars hade du också fått vara med:))


     



Sen en liten bild på snorfia som tog sig en liten lur i bilstolen. Inte lätt att vara krasslig:/


Och eftersom hon var sjuk så var ju mammsen tvungen att köpa något på babyproffsen till henne när vi var där en sväng innan vi var hemma hos Angelica. Det blev ett par rosa solglasögon, en ny haklapp eftersom hon jämt är dyngsur på sin body (man blir det eftersom det är svårt att svälja med minst en näve inne i munnen haha) också blev det ett solskydd till bilen med Askungen tror jag det var...så nu är Daniel mycket manlig när han kör till jobbet hihi..Jag ÄLSKAR shoppa till min sessa<3
 


Sen har jag ju blivit utmanad av Sicka att lägga in en morgon bild så det får jag väl göra..ingen vacker syn dock...förstår varför Daniel går upp innan mig hahaha



Have a nice Torsdag allihop:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

kanske för att han inte är i närheten lika fin som du är på morgonen och måste omgående jalla sig till spegeln?!! Du ser ju riktigt bra ut som nyvaken!

2009-04-16 @ 12:55:43
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Emma

Det va strongt av dig att hålla dig till din bar!



Syns inte ens att du e nyvaken.. Haha det är säkert en eftermiddagsbild =)

2009-04-16 @ 17:38:51
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: sicka

Uppenbarligen är det bara jag som ser ut som nåt katten släpat in på morronen ;) Eddie blev alldeles till sig då han såg Tyra i sittern här! Han sitter i mitt knä å började böka sig framåt mot datorn å var helt fascinerad :) Får han chans på Tyra kanske? Dejt i veckan? kram på er!

2009-04-19 @ 19:00:03
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0