Då får vi väl se...

om jag också kan bli en bloggare. Tycker det är grymt roligt att läsa andras så varför inte prova på själv:)
Kan ju vara en sysselsättning om dagarna eftersom vårt "lilla" busfrö i magen bestämt sig för att stanna. Kan ju dock inte lova att det kommer bli den mest intressanta läsning folk ramlat över, utan det får vara en sysselsättning så jag inte blir knäpp här mellan våra fyra väggar:) Orkar inte göra så mycket mer än läsa, zappa på tv:n och sitta med datorn i knäet. Ibland tvingar jag dock mig själv på en långrunda med Belle men det är ju inte lite kropp man släpar runt på.

Kommentarer
Postat av: Fam. Båge

Trevligt med ännu en blogg att följa =)

2008-12-10 @ 22:04:42
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0