Trött!!!!!

Shit jag är så himla trött idag. Vi gick upp som vanligt vid 8 imorse och började fixa lite här hemma och lyssnade på skivan som Tyra fick av Matilda igår. Och sen gjorde oss fina för att åka på fika hos Cecilia och Matilda. Jessica hade gjort sjukt goda kladdkakor och köpt frukt som vi smaskade på...säger bara MUMS. Vi var nog ganska enade allihopa där om att kkladdkakan fick HÖGA poäng. Men det är nog tur att vi bestämt oss för att ha nyttigare fikor från nu för annars kommer jag bli en barbapappa innan sommaren. Ush vill inte ha storlek enorm i min brudklänning.
Idag skulle jag vara duktig och gå på spinning men jag var så himla trött när vi kom hem så jag och Tyra tog täcket och la oss på soffan och somnade. Vaknade inte förrens Daniel kom hem klockan 17 och då hade jag i min trötta tillvaro glömt nyckelknippan i dörren. Hallå liksom!!! vilken tur att bilen fick stå kvar och att ingen gått ini lägenheten. Här är ju en hel del okända människor som springer i trappen nu när dom gör stambyte på gården.

Lånade en superfin bild på några av våra småttingar av Cecilia. Några hade redan gått och Edvin sov så Amir hängde med flickorna själv:)



Idag blir vår lilla snäcka 12 veckor...vart tog dessa veckor vägen?? Hoppas inte resten av tiden går så snabbt. Vill ju hinna njuta länge av Tyra Myra.
  

Igår hade vi fika här hemma. Mycket trevligt som vanligt. Är glad att jag frågade om jag fick följa med dom andra att fika för det känns verkligen som jag hittat riktiga vänner. Trivs kanon och man får sig verkligen goda skratt varje gång.  För vi har nog samma knäppa humor allihopa.

Förresten är det någon som sett detta nere i stan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trivs som fisken i vattnet med er :-) haha jag undrade oxå vad fasiken dom hade underkläder på sig för. hur har det gått med magdansen?

2009-03-06 @ 14:51:44
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har inte hunnit med att magdansat men är ensam hemma med Tyra nästan hela dagen imorgon så då ska jag ta en sväng:) lovar det kommer en uppdatering om det:)

2009-03-06 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0