Tjuvstart hehe

Idag kunde jag inte stå emot längre utan efter en sväng på Maxi så kom mamma Sofie hem med banangröt och sked till Tyra. Så idag blev premiär på lite gröt idag. Snäckan var nöjd med smaken men konsistensen var lite konstig. Hur gör man liksom med tungan när det inte är flytande föda:)


Sen har vi varit på babysim också idag. Det blev 3 dyk varav ett där jag fick släppa henne en liten stund under vattnet och ett där jag hade simglasögon på mig och kollade på henne under vattnet. Coolt!!
Daniel var också med idag, fast han fick vara fotograf:)
En bild på min lilla fisk på väg upp ur vattnet:)


Ush nu kallar sängen. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är jättenervös för dyket... Hur klarar man av att se sitt barn åka ner med huvudet i vattnet? Jag kommer börja stor böla! haha

2009-04-02 @ 08:19:23
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0