Spott oh fräs för ersättning

Det är ialla fall Tyras åsikt. Det tråkig är då att det verkar inte som mamsen har så mycket mer att ge henne. Så nu är det krig flera gånger om dagen med mini-Persson. Ush känns verkligen hemskt att tvinga i min lilla pärlan något som hon verkligen verkar hata. Hon ryser i hela kroppen när hon sväljer och sen skriker hon hysteriskt. Men vad är där att välja på när där knappt kommer något ur brösten:-( Hon måste ju få i sig mat.
Igår hade jag och Tyra promenaddejt med A & A men pga att det var halv orkan i stan så blev vi upphämtade och begav oss till Familia istället. Vi packade i gluttarna i varsin Baby Björn och kollade affärer. Men min glutt är ju inte så liten dock så det blev TUNGT ganska fort. Jag hittade i alla fall min drömjacka och ett par nya skor *meganöjd*
Sen blev Tyra arg och ville äta så vi hittade någonstanns att sätta oss och ner slank en bakad potatis:-P
Sen hann vi inte med så mycket eftersom lillan mest var arg (kanske inte så konstigt om mamsen inte har tillräckligt med mjölk) så vi begav oss hemåt. Det blev dock ingen träning som var tänkt så idag ska jag gå ner till stan, ta tåget till ramlösa och gå därifrån till Daniels jobb. För idag ska vi kolla på hus:) Uppdatarer senare om hur det gick:) 

Kommentarer
Postat av: Ciliah

Jag har utmanat dig i min blogg att skriva 8 sanningar om dig själv!

Kram kram!



2009-03-18 @ 12:14:30
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahha inte ens banankakan kunde få dig att gå å träna asg

2009-03-18 @ 13:46:56
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Ciliah

Förresten ang amningen, prova att maratonamma i några dagar så kommer det nog igång igen. Det gör jag emellanåt.

2009-03-18 @ 15:33:53
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0