Nyfixad hall:)

Då är vår hall färdig:)
Och eftersom jag inte kan låta bli att göra saker själv så satt jag och lekte med min nya skrivare och fixade tavlor att ha på väggarna. Sen målade jag en blomsterranka på väggen. Är faktiskt riktigt nöjd med resultatet






Sen har min händige gubbe snickrat ny hatt och skohylla

Me like:)

Annars idag har jag mest matat Tyra. Det fungerar med flaska nu:) Så hon äter med nöje varannan timme. Det fick bli en Tommee Tippee flaska som liknar ett bröst för att hon skulle bli nöjd. Innan dess har det varit slagsmål här varje gång hon skulle äta.
Så nu ammar jag inte alls längre så när vi får lön denna veckan så börjar jag på GI hade jag tänkt. Nu är det dax att gå ner i vikt:)

Sen ikväll har C, J, A & T varit här på besök. Vi har spelat Buzz på playstation 3. F'n vad kul det är.
Nu ska jag in och klå killarna igen hehe.

Får passa på medans lillan sover. Ligger gott i sin nybäddade säng med nya sängkläderna vi köpte igår på ikea:)

Kommentarer
Postat av: Ciliah

Blev mycket snyggt! Här är det Cajsas rum som gäller för tillfället och efter det ska jag göra Matildas rum. längtar Måste dock göra lite fler foto till väggarna här med!

2009-03-22 @ 08:23:01
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0