En snabbis..

..alltså inlägget hehe. För inte tänkte ni väl på snusk;)
Lillan gnäller hos daddy och jag börjar bli trött. Har varit nere i stan med Jessica, Cecilia och Angelica med småttingar. Det blev några timmars fika en hel del skratt och sen en bra promenad så idag har varit en bra dag:) Men frisk luft gör en verkligen trött och jag hör hur kudden min sjunger efter mig. Eller ja min kudde kanske jag inte ska säga för jag har kidnappat Daniels älsklingskudde eftersom den är såååå mycket skönare att sova på nu när man börjar bli lite sliten i axlar och nacke efter att bära så mycket på min "lilla" tjej på 6450g. Varför sitta själv när man kan vara hos mamma hehe...min lilla skitunge<3
Och imorgon kommer dagens sällskap hit på fika så det blir till att gå upp i tid så jag är klar när dom kommer och sen på torsdag ska vi hem till Cecilia och Matilda på fika....hehe lite fika har väl aldrig någon dött utav eller vad säger ni:D
Skriver mer zu morgen.
Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0