Så var det Fredag:)

Och vi är uppe tidigt för en gångs skull. Jag och Tyra är riktiga sjusovare hehe...hon somnar när vi går och lägger oss vid 23.00 ungefär sen vaknar hin någon gång mellan 4 & 6 och vill ha mat sen kan vi lätt sova till klockan 11-12....så det är rena drömmen. Men idag skulle jag ringa läkaren så det blev till att gå upp när Daniel gick.
Jahapp vad har hänt sen sist??? Var på bvc i onsdags och vår lilla prinsessa väger nu 4860g och är 59 lång...hum det är verkligen grädde i mina bröst:)


Här ser ni att det är inte en liten tjej vi har längre...men enligt mig världens sötaste.

Igår var Jag och Tyra en sväng i Bjuv och hälsade på Jeanette, Hanna och lilla Tova. Mycket trevligt och tiden bara flög iväg. Hann se på Madickens spöke ett antal gånger, leka med hopprepp och fika och en massa sladder och babysnack:)
Tyra fick superfina kläder som nu är tvättade och håller på att torkas så hon kan ha dom på sig idag. Ska ta en bild på henne i dom sen och lägga ut här. Sen efter vi varit där körde jag en sväng till Babyproffsen för att få hjälp att knyta min bärsjal (en rosa Tricot Slen). Med lite träning ska vi nog få ordning på den. Men inte kan man gå på Babyproffsen utan att komma ut med något kul, så det blev en liten snuttefilt från Lundmyr
Snuttegubben...enligt mig superfin och praktisk för på baksidan kan man stoppa in handen och använda den som en handdocka och i fickan på framsidan är ett gummiband som man kan fästa nappen i. Så den har jag haft hos mig så att den luktar mig och just nu ligger Tyra och nannar med den i sin babysitter. Kanske funkar den i vaggan på nätterna med:)
Nä annars har det inte hänt så mycket mer så nu ska jag göra den enormt roliga:/ sysslan och hänga upp tvätt och göra oss i ordning och sen köra ut till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0