En helt underbar dag

Idag var jag och Tyra på mamma/babyfika....riktigt mysigt.
Vi var hemma hos Linda och blev 8 mammor med våra småttingar som alla är födda någon gång i november/december. För att vara så många bebbar så var det riktigt lugnt och Tyra visade upp en riktigt charmig sida.
Och med alla dom sjukt lockande kakorna som Linda dukat upp så kunde jag självklart inte hålla mig nyttig utan var tvungen att smaka...och jag kan berätta att det var gott:P
Här är en riktigt fin bild som Monia tagit (hoppas det inte gör något att jag lånar den)


Det är Edvin, Adelé, Felix, Hugo, Tyra (min älskling i röd klänning), Emil, Matilda och Anton

Efter fikan så var vi på bvc och nu väger Tyra 5390g och är 61 lång.
Sen körde vi ner en sväng till stan och handlade fina kläder som Tyra ska ha på sig när hon fotas för hd. Själv är jag för tjock fortfarande för att det ska vara kul att handla till mig själv så det blev en rosa body, jeansklänning, Hello Kitty strumpbyxor och nya strumpor till henne. Men det är grymt kul att handla babykläder hehe.
Nä nu är klockan mycket och denna dagen avrapporterad så nu kallar sängen.
Good night everybody!

Kommentarer
Postat av: Monia

Gör absolut inget söta. kramar!

2009-02-12 @ 16:59:00
URL: http://www.finest.se/moniaplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0