Träningsvärk

sa jag ju att jag skulle få och mycket riktigt...mina ben värker så jag håller på att dö. Ser ut som jag gjort på mig när jag går...snyggt jobbat sofie. Så ni som vill komma i form, prova den träningsdvd:n för den nytta kan jag säga. Nu tänker ni säkert "hur kan hon veta det om hon bara använt den 2 ggr"..men ni som känner mig vet att om jag hör något som funkar för någon annan så ska jag ckså prova. Har en kompis som hade använt denna dvd:n när hon var överviktig och gick ner riktigt mycket i vikt. Blev skitsmal. Så hade jag också brukat allvar så kunde jag pratat av egen erfarenhet.
Så orättvist att vissa går ner all sin graviditetsvikt bara på några veckor medans andras kilo sitter som cement på kroppen. Visst jag har fått världens finaste dotter och så sätt gör det mig ingenting att ha en del extra fett på kroppen. Men alla vill väl känna sig fina och trivas med sig själv.  Ja ja det är bara jag själv som kan göra något åt det och jag försöker faktiskt. Mycket av mitt problem är nog att jag glömmer äta, sen blir jag så hungrig så jag blir yr och då tar jag något onyttigt för att orka.

Nu om något helt annat. Igår köpte jag massor av barnkläder till Tyra. En tjej sålde på blocket superfina kläder rätt billigt. Så jag stack och kollade på dom och dom var verkligen superfina. Så nu håller jag på att tvätta allting. Tyra är 2 månader imorgon och har redan kläder på sig för 4-6 månader. Så alla dom fina små kläderna vi köpte i början är snart nerpackade till hennes framtida småsyskon. Så får vi se hur länge det dröjer innan det är dax för nr 2:)...är ju helt underbart att få barn, så jag ser fram emot att få en till sen.
Nu ska jag kasta mig i duschen medans snäckan sover för snart ska vi köra och betala hennes babysim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0