Slänger in ett inlägg:)

Fredag kväll och här sitter jag och Tyra och slappar i soffan. Ingenting kul på tv och Daniel är och turar med sin släkt. Hans mormor fyller 80. Men eftersomTyra varit sjuk hela veckan och fortfarande är lite snorig och har hosta så fick det bli en lugn hemmakväll för oss. Åt burgare från Max och köpte glass från Ben & Jerry´s Phish food ...mmmm gott kan jag lova men inget vidare för figuren.
Viktnedgången går väl sådär..många kilo kvar. Men ska snart på efterkontroll så efter det tänkte jag börja träna på Sats igen. Sen börjar jag bli riktigt duktig på att komma ut på långrundor med Tyra. Och nu 2 ggr så har jag promenerat med Angelica och hennes lille Amir. Tiden går ju så sjukt snabbt när man går och pratar och dom små sover så gott i vagnen. Sist var vi ute i ca 2 timmar i värsta snöskitvädret.


Nu i veckan så var vi ute på väla och beställde bröllopsresa. En vecka på Mallorca för hela familjen. Längtar!!!

Nä nu vill Tyra ha uppmärksamhet, men här kommer dagens bild. Snäckan i sina nya fina kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0