Ny vecka igen

shit va fort helgen går. Lite uppdatering om vad vi gjort i helgen. Först i fredags blev det som sagt en sväng till Johan och Carro. Satt och snackade om allt och ingenting. Sen i lördags så var vi först och handlad och sen på kvällen körde vi till Ek och Martina. Lille Sixten sov hela tiden vi var där. Så han såg vi inte mycket av.
Sen igår körde jag och tränade medans Daniel hade Tyra. Han gick bort till gymmet också bytte vi där så han fick träna och jag gick hem med snäckan. Så det blev bra med motion igår. Sen körde vi ut till mamma och uffe och käckade middag. Mmmm gott var det. Fia och Liam var också där. Han är en sån sötnos min brorson. Kan inte säga Tyra så hon heter Töja:) Får han bara tina upp lite i början så kan man knappt få tyst på honom sen. Han sprang runt i bara blöja  och lekte med en pilatesboll. Vilket resulterade i att han fastande på bollen och snurrade med rakt in i väggen. Vi blev helt förskräckta för det såg helt hemskt ut men han bara reste sig upp och sa "jag klantig"..vilken sköning han e.

Idag ska jag, Tyra och Daniel på babysim för första gången...nervigt men ska bli kul. Får väl se om det uppskattas av vår lilla tjej. Skriver mer ikväll om hur det gick och får se om jag har någon bild från äventyret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0