Fredag

Och vi har bara varit hemma. En runda med vagnen annars ingenting. Har sorteras Tyras kläder lite efter storlekar så jag vet vad hon har. Skulle behövt gå lös lite på min egen garderob också. Få bort en massa "jag-kommer-bli-smal" kläder så där finns plats för nyheter. Måste sluta snåla när det gäller mig själv. För är det inte så att mår frun bra så mår familjen bra:)...hehe det är ialla fall vad jag försöker lära Daniel.
Snart kommer gubben in hem så då får vi se OM det händer något kul ikväll eller det blir att bara vara hemma. Han skulle eventuellt spela innebandy vid 22-tiden (???) Kan ju hoppas att han kommit på bättre tankar och vill umgås med oss tjejer:D
Får se om vi tar en sväng och träffar Johan och Carro. Ganska länge sen vi sågs.
Nä annars har jag väl nada att skriva om idag, är väl inte på topp när det gäller humöret. Men det är nog för att jag är ganska rastlös men ändå så trött att jag inte pallar hitta på något. Ska kanske knalla bort till Ringstorp och hämta Tyras paket från go-boken. Sorry att det inte blev någon rolig läsning men jag har ju inte gjort något idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0