Uppdatering

Så då är denna dagen snart slut.
Vi hann med en promenad och lunchdejt med Angelica och Amir och sen var det dax för den efterlängtade visningen. Folk stod redan och väntade ute i trappuppgången när jag skulle bege mig hemifrån. Det hade varit 9 par här idag och 4 hade sagt direkt att dom var jätteintresserade och sen skulle 2 par till banken imorgon och fixa lånelöfte, också kommer ett par till på fredag och kollar. Detta känns faktiskt riktigt bra och jag tror inte att det kommer bli några problemas:)
Sen har vi hunnti med en långpromenad tillsammans med pappan i familjen och då passade jag på att slinka in om solariet och sola en stund. Så ja jag har faktiskt hunnit med det jag skulle idag:)

På programmet imorgon står en efterlängtad träff med en jobbkompis Martina. Vi ska träffas på Väla och ta en fika och jag ser verkligen fram emot det. Har ju inte sett människan på snart 1 år. HALLÅÅÅÅ hur kan tiden gå så himla fort. Får ju inte ta lika lång tid tills nästa gång vi ses. Martina var min första vän jag träffade när jag började på Ica och hon var definitivt en av dom som gjorde att jag ens stod ut att jobba under tiden jag var gravid...blev många pratpauser i batterirummet hehe. Så ja det är vad jag ska göra imorgon.

Nä nu ska denna trötta kropp lägga sig i ett varmt bad med massor av badsalt och bubblor:P

Kommentarer
Postat av: Fia

håller tummarna :) när e de utflyttning?

Alltid kul att träffa sina vänner :)

ha de bra.

2009-08-05 @ 22:02:06
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Emma

Snart gifter du dig!!!!! (ville bara påminna dig men jag tror att du är medveten om det) Haha =) Kram!

2009-08-14 @ 09:06:30
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0