Morgonstund har.....

guld i mund;)

Idag har jag startat morgonen på ett fantastiskt sätt. Ställde klockan på 6 och då tog jag på mig och gick en 30 minuters promenad. När jag kom hem duschade jag och sen kokade jag gröt till hela familjen (Tyra fick dock modellen barngröt från Nestlé) och nu sitter jag och dottern här och bara tar det lugnt....lilla damen i fråga leker med sin vattenflaska och tycker just nu att den var ju bara det roligaste hon någonsin fått ha...snacka om lättroad:)
Planerna för idag är att nu närmast leka med Tyra, ligga på min spikmatta, städa och sen klockan 12 kommer Daniel hem så då ska vi ut och fara och uträtta ärenden.
Idag måste lägenheten vara i perfekt skick för imorgon så är det dax för visningen *nervös*...igår när vi kollade på vår sida hos mäklaren så hade vi haft 732 stycken som kollat på vår lägenhetsannons bara via deras hemsida....coolt!!
Så håll tummarna nu för oss att det är massor massor av folk som vill ha vår lägenhet så det blir en bra budgivning så vi kan få massor massor av pengar och bli RIKA...eller ja just det där finns alltid hål att stoppa pengarna i. Men drömma kan man väl få göra:D

Kommentarer
Postat av: Fia

verkligen strångt att gå upp 6 & gå ut & gå.

Kämpa på :)



2009-08-04 @ 09:14:42
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0