1 april

Ligger här med datorn i sängen medans mina älsklingar har stängt dom tunga för natten. Själv är jag riktigt pigger eftersom jag nyss haft spa här hemma på toa. Gott!!! Det blev allt sånt som jag inte tagit mig tid för sen jag blev mamma. Först en lermask och sen en fuktmask för fejset. Inpackning i håret och skrubba hela kroppen. Hade allmänt mysigt och bara tog hand om mig själv.

Jag och Tyra vaknade tidigt idag och bestämde oss för att ta vara på dagen. Vi myste och busade först, sen smakade vi lite mat igen och därefter packade vi ihop oss och promenerade till banken och öppnade ett sparkonto till lillan. När vi kom hem städade vi lite innan modern min kom och hämtade oss för en tur till Väla. Tyra fick fina kläder av både mamma och mormor *L* och vi åt en god sallad till lunch. Hade supermysigt och tackar för idag mommi.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Imorgon ska vi på fika, ska bli trevligt. Hoppas bara att jag kan gå som planerat, hör liksom ingenting på mitt vänstra öra och har lite ont så kanske blir det en tur till farbror doktorn istället:( hoppas inte.

Nä om man skulle passa på att sova några timmar innan Tyra vill ha mat.
NAtti natti



Förresten kolla vad jag fick av Cecilia:) Coolt!!!!! tackar så jättemycket*L*

  

Kommentarer
Postat av: Angelica

vinkar jag utmanar dig!

2009-04-02 @ 18:53:50
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0