Tisdag med långpromenad och besök

Idag har jag och Tyra varit på besök hos Elina och alla djuren:)
Jag var duktig och promenerade dit. 50 minuters rask promenad enkel väg, varav en stor del av sträckan är värsta mördarbacken för bakdelen. Men det är lugnt för där är att ta på, hade behövt en sån promenad varje dag:)
Men ialla fall så var det verkligen superkul att träffa henne igen. Har saknat henne massor men det har bara blivit att vi inte träffats på så länge. Men det ska inte dröja så här länge tills nästa gång:)
Ialla fall så blev det en massa graviditets, förlossning och babysnack eftersom
dom också ska ha en liten i juli månad. Och japp Sofie höll sig till vatten och en nutrilettbar idag med:) Känner mig supermotiverad och stolt över mig själv:) Denna gången känns det faktiskt som om jag kommer lyckas. Ska smygväga mig imorgon och se hur många kilo som tagit förväl än så länge. Nog tjatat om vikt.
Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än umgåtts med min lilla pärla vid namn Tyra. Hittat på egna sånger som hon gillar och bara tramsat mig med henne. Och hon älskar det:) Men att vara borta nästan hela dagen och sen busa med mamma tar på krafterna så hon fick ta sig en snabb tupplur för att bli på bra humör igen. Sen har vi bara haft en helt vanlig tisdagskväll med Ugly Betty och Desperate Housewifes och nu ska jag snart gå och nanna hos mina älsklingar.
Så ännu en gång säger jag god natt till er alla.

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som du verkligen e taggad:)

Klart du kommer lyckas, redan på väg dit ju :)



Håller tummarna :)

2009-04-22 @ 09:25:58
Postat av: Angelica

Jag är gärna med på att gå San Fransisco-backar i stan.. tågaborg har ju en hel drös med mördarbackar!

Äppelpajen ligger här och väntar på dej =)

sajs kram!

2009-04-22 @ 10:14:54
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0