Söndag kväll

Så var denna helgen slut. Och jag tänkte sammanfatta den medans mina hjärtisar sover.

Fredagen spenderade vi in the big big city Vallåkra. God mat och en förtidig födelsedagspresent till modern från hennes gubbe. Ett Wii (ingen baktanke med att ge det i fredags va Uffe hehe) som kopplades in snabbt och fick vara underhållning långt in på natten. Fast vi har ett hemma så spelar vi typ aldrig, men borta då e det kul:)
Fredagens kort får bli ett foto på ett groteskt ägg som Daniel köpt till mig från en på sitt jobb. Som tur var är det en gås som lagt det för annars hade jag tyckt synd om röven på den hönan som skulle lagt det:D

Okej det slinker in någon sötbild på Tyra också <3



Sen i lördags så gick vi upp tidigt, klädde på oss och begav oss ner till stan för att handla present till mormor Mona som fyller år idag. Det blev en spikmatta:) Vi passade även på att handla en vårjacka till Tyra, påskpresent till kompis Alicia och ett påskägg med godis till Joham och Carro. Promenaden blev LÅNG...vi gick i 3 ½ timme så det var en slö familj som kom hem sen på eftermiddagen. Jag och Tyra tänkte passa på att vila lite innan vi skulle bege oss till Åstorp men hann bara landa under täcket när det ringde på dörren. Fia var ute på promenad och tittade in en snabb sväng. Så inte blev det någon vilaför oss inte.
Vi gjorde oss i ordning och svängde in om för att hämta upp Björkman innan bilen styrdes hem  till Johan och Carro i Åstorp.
Vi blev bjudna på grillat *mums* och sen sattes X-boxen igång. Vi  sjöng (förmodligen hellre än bra) och dansade (på dansmatta) och hade supertrevligt.
 

Sen idag har vi varit ute i Vallåkra igen för att fira min mamma som fyller 49 år idag. Grattis!!!!!
Blev grillat idag med (och lika mumsigt idag). Jag provlåg spikmattan, gjorde bara ont i början sen blev det riktigt behagligt. Var inte där så länge eftersom det varit en lång helg och de familia var trött.
Resten av kvällen har vi bara slappat och nu ska jag med kasta mig i sängen. Lång dag morgon med då det är dax för babysim igen. Så natti natti allihopa och hoppas resten av världen också haft en bra helg och har passat på och njuta av det underbara vädret.
Här kommer dagens sista bild på mig och min underbara älskade lilla fisunge. Att man kan älska en annan person så in i bomben<3 




Kommentarer
Postat av: sicka

Haha, ja det var väl förväl att det inte var ett hönsägg! Ni verkar ha haft en mysig helg :) Märker ju att jag bara MÅSTE köpa en keps till lillepys! Sååå sött ;)

2009-04-06 @ 10:38:28
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Angelica

nämen, har Tyra oxå keps! =) "lilla kepsgänget" får vi starta då... han invigde sin keps i helgen. Att det kan vara så sött på dom!

2009-04-06 @ 11:17:37
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0