Snart är påsken över

Och vi har varit krassliga hela helgen:(
Det började i onsdags när vi var hemma hos Angelica och lunchade (supersmarrig lax med fetaost och spenatris*mums*) så somnade Tyra till i Amirs babygym. När hon vaknade så var näsan helt igentäppt och hon andades helt ansträngt, skitobehagligt. Så Daniel fick hämta oss så körde vi in på barnakuten. Som tur var så var det inget fe, men dagen efter kom förkylning som ett paket på posten.
I fredags var Tyra utomlands för första gången. Med andra ord så tog vi oss en sväng över till Danmark. På kvällen åkte vi till Johan och Carro och grillade igen:P lite kareoke blev det också, men alla var ömma i halsen så dte var mindre bra.
Igår vaknade vi upp hela högen och var riktigt krassliga men det blev påskmiddag i bårslöv på kvällen.
Idag är det min tur att må riktigt riktigt skit så jag går bara och gnäller. På schemat idag är det städa, tvätta och packa som gäller. För imorgon flyttar jag och Tyra ut till Vallåkra. Daniel kommer att sova här hemma en del så inte lägenheten står tom hur mycket som helst. Men det blir ju en hel del som ska med när man har en liten fis som kräker en hel del. Och allt annat som ska med.
Nä om man skulle ta en panodil och försöka få något gjort.
Hoppas ni haft en glad påsk gott folk!

Kommentarer
Postat av: Angelica

usch, krya på er! Hoppas påsken var ok ändå :-)

2009-04-12 @ 15:38:35
Postat av: Camilla

Krya på er =) Ska ni flytta från er lägenhet?

2009-04-13 @ 15:21:04
Postat av: Sofie

Jo påsken har varit bra trots allt:)

Vi ska ha stambyte på vår toalett så jag kan inte bo där med Tyra under 4 veckor.

2009-04-13 @ 23:41:18
Postat av: Angelica

hahah underbart! jag skrattade så mkt att jag hade andnöd i en timme efteråt!

2009-04-14 @ 10:16:39
Postat av: Emma

Dålig uppdatering här =)

2009-04-16 @ 14:43:26
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0