Babysim

Snart är det dax att ta på snäckan och packa ner henne i vagen för att bege oss till badet. Ska bli skönt att komma ut på promenad för jag håller på att bli knäpp här hemma. Dom håller på med stambyte och är nu framme vid grannhuset så  det låter ju som ett helvete här hemma. Så nästa vecka börjar dom i vår trapp. Perfekt tajming, kunde dom inte gjort detta förra året när man ändå jobbade och inte var hemma hela dagarna. Nä så för vår del blir det att packa bilen full och flytta till Vallåkra några veckor. Inte kan jag springa ut på gården och gå på toa och duscha där. Var ska jag göra av Tyra?? Nä mamma och uffe får stå ut med oss. Ska bli mysigt att flytta hem lite igen men tråkigt på dagarna för då jobbar ju alla och då sitter jag och Tyra ute på landet. Får bli många långa promenader tror jag. Kanske kan man förlora en del i vikt under dessa veckorna då:) Det finns att ta på. Sen får vi sno bilen någon dag och ta tåget någon dag så man kan ta sig in till stan. 4 veckor utan att träffa vänner?? Nä nä ska jag bli knäpp eller.
 Efetrsom inte gi fungerade när man är småbarnsförälder så får jag prova något annat. Blev insprierad i helgen när vi var hemma hos Johan och Carro. Hon har gått ner SJUKT mycket bara genom att byta ut några mål om dagen mot Naturdietshakes. Så det är väl värt att prova. Den var ju riktigt god får jag säga, inte alls som Nutrilett som smakar skit. Så nu får jag i mig vanlig mat också bytar jag ut några mål. Måste ju gå ner i vikt tills sommaren och bröllopet. Inte vill jag åka på semester och springa runt med tjockismage eller tvingas ta på en baddräkt (och se ut som en böna med ben och armar som Angelica säger hahaha) Jag säger ju det, jag är en sann bantare:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahha böna med ben... HOT OR NOT? du kommer lyckas med bantningen! No need 2 worry =) jag säger ju att du redan ser smalare ut ju!

2009-04-06 @ 21:59:50
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0