Utmaning

Utmaning

10 FAVORITER

  • Dialekt: Skånska
  • Mat: Allt med korv typ
  • Låt: With or without you -U2
  • Film: Svårt val...älskar massor av filmer...kollar några i veckan så det blir en del
  • Tecknad figur:  Just nu Hello Kitty
  • Sport: Sport?!? nono don´t like
  • Komiker: Tja vet inte
  • Veckodag: Lördag
  • Glassmak: choklad  
  • Soloartist:  Amen vilka svåra frågor...kommer inte på någon just nu


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: glader
  • Tanke: F*n vad jag älskar min dotter
  • Kläder:Mjukisbyxor och t-shirt (porrfaktor noll)
  • Bakgrund: Något stylingprogram på mtv 
  • Känsla: Stressad
  • Tid: 14.41
  • Bästa sak: Min dator och kamera 
  • Irritationsobjekt: Att jag inte pallar packa ihop våra saker
     

8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Sandra
  • Husdjur: Kanin 
  • Utlandssemester: Norge
  • Piercing: Öronen sen navel 
  • CD skiva: Absolut ingen aning 
  • Bil: Volvo
  • Ord: mamma tror jag

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Daniel
  • Mat: Köttfärslimpa med rotfruktsgratäng
  • Dryck: Loka
  • Biltur: från stan 
  • Tv-program: Hem till gården-.....löööv it 
  • Spelad låt: Sober med Pink 
  • Köpta klädesplagg: Underkläder


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner:  Nope  
  • Brutit mot lagen: jodå men det är länge sen *putsar och rättar till glorian* 
  • Blivit arresterad: Nä
  • Badat naken: Japp;)
  • Varit med på TV: Jo någonstanns har mitt fula fejs dykt upp 
  • Varit med i tidningen: Japp


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Matte...hata..fatta noll
  • Mat: blodkorv
  • Musik: gillar det mesta faktiskt 
  • Dryck: öl
  • Djur: möss


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: kollar tv, sitter vid datorn 
  • Du gjorde igår kväll: läste 
  • Du kan höra just nu: Tyras pingvin 
  • Du inte kan leva utan: Mina nära och kära om man nu kan kalla dom för saker:)


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Mamma och Daniel 
  • Du tycker om: Dom flesta 
  • Du inte gillar: inget jag måste nämna här

2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Coca cola 
  • Hund eller katt: Gillar båda

1 ÖNSKAN
  • Att vi får huset:)

Kom igen alla ni som inte gjort det...se hur "lätt" det är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0