Att vi kan ha sån tur:)

Igår var vi och kollade på huset igen och vi gillade det lika mycket denna gången:)
 Så imorse var det bara till att ringa banken igen och kolla en sista gång med lån och sånt så vi kunde gå med i budgivningen. och då fick vi det glädjande beskedet att vi är beviljade dubbellån eftersom vi har vår kontantinsatss färdigsparad på banken:) och att vi kan betala pantbrev och lagfart kontant..sååå wiii vad allt blev mycket lättare. Med andra ord så är vi beviljade vårt lån oavsett om vi har en köpare till vår lägenhet eller ej. Så just nu har vi lagt det högsta budet och det var bara ett eller två par till som var intresserade. Kan det vara vår tur denna gången??  Låt oss hoppas på det för jag vill ha!!! Tänk en stor mysig trädgård och inga grannar vägg i vägg att ta hänsyn till. Stora ytor som Tyra kan leka på när hon blir lite större, ja allt var bara så perfekt  för oss tre och den kommande lille som vi hoppas blir till direkt efter bröllopet.
Denna gången har jag inga konstiga hormoner i kroppen och jag ammar inte så det borde förhoppningsvis inte ta så lång tid som det gjorde med Tyra.
Plus att mina förhoppningar är ju att ha gått ner en hel till i vikt tills dess så då är ju kroppen förhoppningsvis i bättre skick än den är just nu.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag tränade lite innan och sen har jag lästa alla bloggar som jag följer och busat med snuttan min. Livet är verkligen härligt!!!
Om 1-2 timmar kommer Daniel och hämtar oss så ska vi åka hem till lägenheten och städa undan lite av alla skit. För imorgon kommer en mäklare och ska värdera vårt hem. Nu är den ju helt nyrenoverad så man kan ju hoppas vi får en slant för den.
Samtidigt kommer det bli lite sorgligt den dagen vi ska flytta därifrån. För vi har ju verkligen gjort allt där. Det är vårt hem som verkligen speglar oss. Svårt att förklara, men den var inte i något vidare skick när vi köpte den. Sen la vi ner hela vår själ, massor med pengar och tid för att den skulle bli som den är nu.

Nä om man skulle ta och käka något lite för magen kurrar något så fasligt.



Kommentarer
Postat av: sicka

Åhh, håller tummar å tår för er! :)

2009-05-13 @ 18:08:56
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi hoppas att det är er tur nu!!!

2009-05-13 @ 18:50:54
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0