8 sanningar om mig själv

Jag har blivit utmannad av Ciliah att skriva 8 sanningar om mig själv. Satt och gjorde det i torsdags kväll men givetvis i min trötta tillvaro så glömde jag spara så då får jag se om jag kan få ihop det igen, för inte var det så lätt som man kan tro.

1. Jag är enormt stolt över att vara mamma och älskar att bara vara med Tyra

2. Jag är en sjukt osäker person

3. Jag är envis som synden när det väl gäller, ett drag som min lilla dotter nu också har fått:)

4. Jag är en sann bantare, har nog provat de flesta dieterna:/ (men inte är man smalare för det)

5. Är tragisk nog att tro att livet blir så mycket bättre om jag blir smal.

6. Jag är en ganska snäll person

7. Jag är inte det smartaste som går i ett par skor, ibland är det lite blondinvarning på mig:)

8. Jag har faktiskt börjat njuta riktigt mycket av livet:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad fint det blev! =)

2009-03-22 @ 22:46:00
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0