Weiii

Idag klockan 12 slutar Daniel jobba så vi får njuta av honom lite fler timmar idag:)
Han ska dock träna en sväng innan han kommer hem så jag tänkte också passa på att träna så man har det gjort.
Har faktiskt börjat bli duktig känner jag. Igår spelade jag både wii och stod på min steppmaskin och var ute och sprang.
Att springa på gym är inte min grej längre, eller har väl egentligen aldrig varit. För några år sen var jag så himla duktig och tränade masor men det var för att Daniel var på gymmet så jag hade något fint att titta på.
Jag la märke till Daniel och Johan på gymmet för första gången för dom pratade och hade sig så himla högt. Då tyckte jag Daniel var supersnygg och helt plötsligt så var jag på gymmet varje dag för att se honom. Är ju ganska blyg så jag höll mig till att titta:) Hade ögonen på honom i 1 år innan jag äntligen träffade på honom på Cardinal en lördag i November. Med "lite" sprit i kroppen så var jag inte så himla blyg längre utan vinglade fram och började prata. Det slutade med att vi bytt nummer:) Jag sa redan första kvällen att han skulle jag gifta mig med, men nope för Daniel skulle ALDRIG någonsin gifta sig. 
Men men vi hördes av en hel del och träffades typ varje helg på fyllan men absolut inget på vardagarna för då kunde det bli ett förhållande och något sånt ville han dock inte ha. Jaja ville han ha det så så fungeradde det för mig. Vänner med förmåner fungerade för mig med och vi träffade ju bara varandra. Men efter att träffats så i 8 månader så stack jag iväg två veckor till Mallorca och då saknade han kossan i båset så när jag kom hem så helt plötsligt så träffades vi typ hela tiden och efter några veckor så presenterades jag som flickvän och nu sitter vi här med bostadsrätt, en liten dotter som är 6 månader på torsdag och är gifta om lite mer än 10 veckor.
Så nu hör ni ju varför jag går på gym och det behövs ju inte längre efersom jag hittat min andra hälft<3
Visst vi kan bråka en hel del om världens löjligaste grejor men jag tror det är för att vi är för lika. Skulle aldrig vilja leva utan honom hur knäpp han än kan vara:)
Och eftersom mitt träningskort gått ut och jag har tränat 2 ggr sen Tyra föddes(dyraste träningspassen någonsin) så får jag hålla mig till hemmamotion och promenader.
Så nu har jag traggat klart och ska ta på mig och ut och gå en promenad med min lilla stjärna som hänger här brevid i hoppgungan och lever rövare. Att det kan vara så kul att få hänga där haha.
Så lång everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0