Konstigt

Konstigt...jag skrev ett inlägg för några dagar sedan men det har inte blivit publicerat:/

Iallafall alla ni som jag e vän med på Ansiktsboken vet att vi köpt hus...mmm vuxenpoäng till proppan:)
Det är ett lagom stort hus för moi, Daniel och TyraMyra och framtida syskonet. Vi kommer dock inte flytta in förrens 18 Februari 2010 för dom vi köpt det av ska precis börja bygga hus men det passar oss ganska bra eftersom vi har bröllop och annat framför oss. Men visst längtar man...fast samtidigt vill jag inte längta för mycket för när vi flyttar in där är Tyra redan 14 månader. Så jag försöker att inte tänka för mycket på det än utan fokuserar på annat:)

I Fredags var det Midsommar och vilket busy day säger jag bara...först upp till stugan och åt god frukost hos svärföräldrarna och sen ut till Vallåkta för att äta sill och potäder hos mina föräldrar och sen direkt vidare till Åstorp. Där blev det grillat och sill och potatis igen....men det e ju så j*vla gott att man inte kan föräta sig på det helt enkelt. Skulle kunna leva hela sommaren på nypotatis och sill, gräddfil och gräslök:P
Ute i Åstorp var även Björkman och ett nytt kompispar till C & J...Hade supertrevligt...så vi tackar och bugar till sällskapet:)
Dock blev Daniel helrund under fötterna så vi åkte hem vid tolvtiden på natten. Det störtregnade på motervägen så jag fick köra i 50..kul att sitta där själv och inte se alls framför bilen medans älsklingarna nannade gott båda två:)

Sen i lördags så gjorde vi inte mycket mer än fixade med Alicias 1-årspresent och städade inför lägenhetsfotograferingen som äger rum imorgon.

Och idag har vi varit först varit en sväng på väla och handlat lite....ramlade in på PoP rean och vips så hade Tyra en ny fin kjol att ha på sig när vi åkte för att fira söta lilla Alicia på hennes stora dag. Sötisen fick massor av fina paket och verkade inte lida av att vara i centrum och få kladda med tårta och öppna massor av presenter:)
Nu ligger sambon på soffan och minisambo nannar så jag tänkte snart göra vid mig för natten och krypa ner mellan täcke och lakan och läsa en bra bok.

Kommentarer
Postat av: Fia

vi e glada för er skull :)

Hehe, daniel då hehe....Men kul ni hade roligt :)

Vi hade super bra.

2009-06-21 @ 21:42:33
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad kul att ni köpt hus! Grattis! I Helsingborg?

2009-06-22 @ 10:25:47
Postat av: Emma

Stort grattis till ert hus!

Vart ligger huset?

Kram

2009-06-23 @ 00:21:29
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0