Så var denna helgen slut

Igår åkte vi ut och kollade på gården där vi ska gifta oss....sååå fint där var. Där var ett par som skulle gifta sig klockan 15 så allt var klart och jag fick så himla mycket inspiration. Vill att det ska vara vår stora dag NU. Har suttit och pysslat nu i 3 dagar med en massa som ska fixas så nu börjar det kännas som vi kommit en bit på vägen. Drömbrudbuketten har hittats och ska beställas i veckan och vi har fått klartecken om att Gisan är hemma från England när vi gifter oss så hon kommer att fotografera oss. Det känns som en sten fallit från mitt hjärta för jag ville så gärna ha en riktig fotograf.

Sen har vi haft en övernattning i Vallåkra. Tyra har typ bott i sin babypool med tak och i sitt nya vindskydd både igår och idag. Såg det på bild på Emmas blogg så i fredags inhandlades ett sådant och det är verkligen perfekt. När Tyra badat klart har jag bara torkat av henne sen har hon nannat gott ute helt naken. Och som hon har mått:) Min lilla nakenfis:D
Det har även grillats en massa och igår drack jag drinkar så jag blev lite fuller haha. tål ju ingenting och dom smakade ju smaskens så dom försvann snabbt i denns sommarvärmen.

Sen vad som händer i veckan har jag ingen aning om. Mamma har semester så henne lär vi säkerligen hälsa på...sen har jag en tid hos knäppdoktorn på torsdag så den eftermiddagen blir det nog bara till att ta det lugnt. Sist så drog det upp så mycket gammalt som jag gömt undan så jag var helt känslig hela dagen. Och ja just det vi ska ju ut och besiktiga vårt hus på onsdag morgon.
Angelicas husband har semester så henne hinner vi kanske inte se så mycket...men vi finns kvar när han börjar jobba igen:D
Det kommer uppdaterinagr i veckan om vad som händer.
Nu ska jag slänga mig i soffan och zappa bland alla kanaler.
Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Om man vill titta förbi Ugglehuset en dag så går det bra :)



Kram

2009-06-29 @ 09:08:11
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Underbar du är! hihi, det där med drinkarna vågar jag mig inte ens på.. men jag får väl börja öva!

2009-06-29 @ 21:32:31
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst e vindskyddet kanon!



Underbart att det närmar sig med stormsteg den stora dagen!!!



Det där med drinkarna... När ska vi mammor ha vår lilla "drinkträff" då? Ngt som är bestämt? Kram!

2009-06-29 @ 23:16:43
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0