6 Månader

Grattis Tyra på 6 månadersdagen:D Tänk att min lilla tjej redan hunnit bli ett halvår. Och som liten present för att hon blir stora tjejen fick hon nya badleksaker och en sån där nätpåse med sugproppar som man sätter fast på badkaret och lägger leksakerna i. Tyckte det var en passande leksak med tanke på att bada ligger väldigt högt upp på listan av favvosaker just nu:)
Och dagen ska vi spendera med trevligt sällskap på Humlegården. Och efter det ska vi hämta upp Daniel och köra och titta på hus. Shit vilket farande på husvisningar det e...är det aldrig vår tur att hitta det där perfekta huset och som faktiskt blir vårt i slutändan. Vi var och kollade på ett igår också som vi kollat på en gång innan men då betämde oss för att tacka nej till. Men eftersomdet fortfarande var till salu och jag totaldiggar det så kollade vi en gång till och ska eventuellt lägga ett bud. Det beror helt på hur huset idag verkar. Men men med vår tur så blir det säkert inget och vi får bo kvar på V Berga.
Inget fel att bo här men jag vill ha trädgård och uterum!!

Gårdagen spenderade vi Bjuv hemma hos Nettan och Tova..mycket trevligt att få skvallra lite. Skönt att höra att det inte är bara jag som får värsta knuten i magen när man tänker på att gå tillbaka och jobba på Ica. Vill inte!!! Känns inte som ett alternativ att jobba skift när man har en liten att ta hänsyn till. Det fungerade när det var bara jag och Daniel men hur skulle det liksom funka nu. Jobba till 23.00 och komma hem närmare tolv och sen kanske inte somna förrens vid 1- 1.30 och sengå upp klockan 6.30 med Tyra igen. Ska jag gå under eller. Känner av det bara nu när jag sover dåligt för att Tyra håller på och vänder sig. Så nä vi får se hur det blir.

Sen nu har jag fått tid till en knäppdoktor och ska få komma och prata. Hoppas situationen blir bättre här hemma då. Fast det känns lite bättre för nu har Daniel vänt sängen så att Tyra sover nere vid vår fotände istället för borta i hörnet. Mycket bättre! Så inatt sov hon hela natten i sin egen säng. Men som jag saknade henne imorse när jag vaknade. Och gissa vilken lillfis som låg och nannade gott på mage då. Dahh unge du vet väl ändå nu att hönsmamman din tycker inte det är något kul när du sover på mage. För ibland vänder hon inte på huvudet utan ligger med ansiktet rakt neråt.
Tackar gudarna för andningslarmet iallafall:D

Nä om man skulle gå och göra lite nytta innan vi ska ge oss iväg.
Bye bye.

(Gissa vem som köpt haklappen till henne :))

Kommentarer
Postat av: sicka

Hihi, grattis sötnöten!

2009-06-11 @ 12:54:13
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Grattis till Tyra Myran:)

2009-06-11 @ 13:06:45
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Fia

Stora tjejen :)

Får hoppas de blir er tur med hus snart :)

Ni har ju varit på en del :)

2009-06-11 @ 21:31:44
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Erika

tiden går så fort! :) min lilla är också snart 6 månder

2009-06-12 @ 09:50:31
URL: http://stoltmammatillmira.blogg
Postat av: Anonym

vilken tur att skiften enbart finns kvar i frysen och på kolonial automation då..

2009-06-17 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0