Promenad och nytt bling

Idag hade vi turen här hemma att få njuta av min blivande make från klockan 12. Så när han kom hem så kollade vi igenom bröllopsplaneringen...det var sista dagen för osa idag men har alla gjort det...NÄ....så himla tråkigt när man skickar ut i god tid också glömmer folk att höra av sig. Man vill ju inte behöva jaga och fråga. Men ialla fall så bestämde vi oss för att ge oss ut på en långpromenad i sommarvärmen. Så i med ungen vår i vagnen (endast iklädd blöja och t-shirt) och traskade först bort till caféet där vi beställde bröllopstårtorna...gott att ha det avklarat. Så nu får vi prinsesstårtor med extra vit marsipan utan någon dekoration. För det ska jag själv fixa:D Kan ju inte låta någon annan fixa min bröllopstårta helt och hållet. Sen fortsatte vi ner till Kullagatan och ramlade först in i en 3 butik och fixade en ny fin mobil till moi...bild på den kommer vid ett annat tillfälle för jag orkar inte trixa med kamera och så nu. Vidare därifrån till en smyckesbutik där vi handlade en ny förlovningsring till mig. Fick våra vigselringar igår och när vi fick se mina ringar ihop såg dom fruktansvärda ut så efter en hel del högljudda diskutioner så löste vi det med att eftersom inte Daniel ska ha sin förlovningsring på sig sen så fick jag en ny också sparar vi dom andra och smälter ner sen och gör varsit smycke till Tyra och framtida syskon. Så nu kommer jag ha 2 nya bling bling på fingret på vår stora dag:)
Sen annars har vi inte gjort mer än fortsatt vår promenad hemåt och grillat och nu hör jag att D kämpar med en varm och gnällig T så jag får väl in och rädda honom;)
That´s all for today people.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Dåligt att folk inte meddelar i tid!



Vilken mysig dag, aldrig fel med nya bling blingar ju =) Tror att du svävar på moln just nu precis som vi andra som har gifta oss/ska gifta oss =)

2009-07-01 @ 07:20:11
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0