Duktig duktig

Om en timme ska jag vara på bvc och prata med Birgitta. Har ingen aning om hur jag ska komma dit. Vädret är ju inte speciellt lockande men det känns så himla onödigt att ta bussen typ 3 hållplatser...Dahhh beslutsångest!!
Nä det får nog bli att ta på sig regnstället och traska dit. Just nu önskar jag bara att jag hade haft gummistövlar. Får nog köra och köpa det när Daniel kommer hem från jobb.

Igår när vi kom hem så var jag faktiskt så himla duktig att jag tog på mig träningskläder och körde ett pass här hemma och sen ut och sprang en runda. Det är så himla mysigt att springa tycker jag. Ska bara få tummen ur ***** och ladda in musik i min Ipod.
Tänkte springa en runda ikväll också innan vi ska hem till Martin och Martina.

Nä nu hörs ett tjut från sovrummet så jag får plocka upp snäckan och göra oss i ordning.

Kommentarer
Postat av: sicka

Springa?! Nä usch å fy :s Jag avstår pga allergi, haha...kan ju inte få mjölksyra när man är laktosintollerant!

Men du är jätteduktig! Keep up the good work :)

2009-06-12 @ 16:19:05
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Fia

hur gick det på bvc ????

Vad väger prinsessan nu då :)

Kanske snart i fatt kusinen hihi...ler



Du e verkligen på gång med din träning :)

Kul, jag älskar wii fit, super bra, tar mkt på min mage & sidfläsket gött

Kramar

2009-06-12 @ 23:24:45
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0