Bröllopstankar mm

Så var det fredag kväll och jag har haft en underbar dag:)
Den spenderades tillsammans med Tyra och min mamma. Vi har farit rundor på alla möjlilga ställen oh handlat en hel del till bröllopet. Så nu börjar det bli riktigt roligt att planera igen. Nu är det ju inte så långt kvar så det känns mer verkligt.
Sen när vi kom hem så var det bara till att hoppa in i duschen och bli ren för att kunna fixa till sig inför kvällens "utgång"
Vi hade bokat bord på O´Learys för att kolla på fotboll. Maten var supersmarrig men jag fick ganska fort Tyra-abstinens även fast jag visste att hon hade det bra med mormo och Uffe. Tydligen hade dom också varit ute och ätit på Mölleexpressen och sen när dom kom hem hade hon fått bada...så lillstumpan var vaken när vi kom hem och det blev ett riktigt pusskalas....som jag saknade gullungen min bara på dom timmarna vi var borta...ÄLSKAR!!!
Nu ligger hon dock och sover och modern och Uffe är på väg hem och vi sitter här och lyssnar på musik. Jag har kollat lite på olika bröllopssidor och på olika bilder på brudbuketter mm. Kollar olika saker till "programhäftet" som vi ska göra mm. Dock är det alldeles strax att hoppa i kojs för imorgon hämtas vi upp av Motti och Ulf för att åka ut och checka läget på gården vi ska gifta oss på. Gud alla tankar bara snurrar runt i mitt huvud...alla planer och ideér som jag har...det får nog bli att sätta igång en film och somna till annars kommer jag aldrig somna.
Godnatt alla mina vänner och hoppas ni haft en lika bra fredag som jag haft.


Kommentarer
Postat av: Angelica

woohoo, heldag! Vad mysigt det lät =)



Hoppas du hittade vad du sökte och att gården är som den ska =)



Människa.´.. du är ju snart fru Persson!!

2009-06-27 @ 12:49:06
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0