Ännu två bockar

i protokollet:)
Nu har vi precis kommit hem från Ängenholm och har köpt vigselringarna:) Det blev en ring i silver med guld i mitten och med en diamant i min:D Vi gillade dom båda två jättemycket så det känns ju bra. Innan har vi inte kunnat enas om någonting gällande ringar:/
Sen var vi och lämnade in vår hindersprövning och pappret för vigselbeviset. Så nu kan vi snart börja koppla av lite eftersom det inte är så himla mycket kvar:D
Det hände en rolig grej på stadshuset i Ängelholm som är ganska pinsam och bara visar hur blond jag kan vara.
När vi kom in i huset letade jag upp skylten vilken våning vi skulle till och trängde in oss alla tre i hissen. Jag tryckte på knappen och väntade en bra stund innan hissen började röra sig uppåt. När dörrarna öppnades stod en kvinna med värsta plastcontainern som såg skittung ut som fick flytta sig för att vi skulle komma ut. Då ser jag en stor trea på väggen och frågar henne om detta är våning tre, japp svarar hon så då backar jag in i hissen igen och säger till henne att då snor vi hissen en stund från henne för vi skulle bara till tvåan. Hon såg skitsur ut men vi åker ner. Ut ur hissen och jag är skitnöjd för att vi hittat rätt. Och går mot receptionen för att fråga efter rätt person. Då säger plötsligt Daniel att detta är ju denna våning vi var på från första början..där vi kom in. Så då har vi gått in och ställt oss i hissen och stängt dörrarna och stått där på rätt våning hela tiden tills nästa person behövde hissen och tryckte upp oss..hahaha...vilka puckon...sen när vi var klara så gick vi ut ur stadshuset och stöllde oss för att rätta till Tyra i vagnen när vi plötsligt har någon bakom oss...samma tjej fortfarande med den skittunga plastcontainern. Stackars tjej:D

Vi har även bokat om vår bröllopsresa en vecka senare eftersom vissa helt plötsligt bara får för sig att gifta sig helgen efter oss;)...och det vill vi ju inte missa...så 1 september blir dagen vi åker istället....LÄNGTAR!!!!
Tänk 1 vecka i paradiset med mina älsklingar...värme, god mat och massa bad...det e paradiset för moi!

Nä nu vakna Tyra och vill gosa med mamma så bye bye så länge!

Och här har ni Blivande Fru Persson, Herr Persson, en lånad liten Persson med superstor karamell i munnen;)(mitt fadderbarn Bastian) och Tyra Persson

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Men shit, har jag missat nåt nu? Papper för vigselbevis? Får in och snoka på skatteverkets hemsida igen märker jag...



RIngarna låter riktigt tjusiga. Känns som att det är dags att asa ut sambon på Väla här så att vi får kollat ut vilken jag ska ha.



KRAM

2009-06-01 @ 18:52:50
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Fia

haha, du e för go, kan se hennes min:)

Va skönt att ni hittat ringarna :)

Kanske skönt med en vecka senare så ni hinner landa efter bröllopet & allt :)



Låter mysigt med ett bröllop till :)



Ha de bra, pussa tyra:)

Kramar

2009-06-01 @ 22:04:12
URL: http://fialiam.blogg.se/
Postat av: Fia

fin bild på er & basse :)

får man fråga vem de va som ska gifta sej?????

E ju nyfiken av mej, å frågar man ej får man inget veta hehe....

Kramis

2009-06-01 @ 22:14:02
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0