Fullbokad helg!!

Då är helgen över och det har hunnits med både festivalbesök, bröllopsbak och svensexa för Daniel.
I fredags trodde vi att vi skulle våga oss ner på festivalen en sväng bara vår trio till familj. Men himlen öppnade sig många gånger under dagen så vi bestämde oss för en sväng ut till herr och blivande fru Strand istället. Kunde dock inte stanna allt för länge eftersom jag visste att Daniel skulle bli kidnappad dagen efter. Lördagsmorgonen gick åt att ljuga massor för honom så att han inte misstänkte något. Han blev ganske så chockad när vi låg och slappade på soffan och helt plötsligt så var vår hall överfylld med hans nära och kära. et var en ganska skrämd min jag såg när dom gav honom en Boratdräkt men han blev lugnad att han slapp ha den på sig mer än på några foton. Ja gott det är kärlek när man älskar sin andra hälft efter att ha sett honom i en Boratdräkt. Tackar dock för att han fick ha boxershorts under;)
Sen fick han ett par svarta tights och en slimmad tröja på sig och sen drog dom. Hade ingen som helst kontakt med honom på hela dagen men vad jag fått höra i efterhand så är han helt nöjd med sin dag. Dock är jag glad att jag fick hem honom i livet med tanke på att han hoppade bungyjump:S
Så lördagen roade jag och Tyra oss med att gå en sväng på festivalen med min mamma. Vi köpte lite festivalmåsten till Tyra eftersom detta var hennes första gång utanför magen:)
Sen handlade vi alla ingredienser till bakandet inför bröllopet och därefetr spenderade vi 6-7 timmar i köket med att baka. My gooooood så trött jag var sen.
Igår var vi ute i Vallåkra hela dagen och bakandet fortsatte. Kommer snart drömma mardrömmar om att baka. Men nu är ialla fall den biten över.
Så idag har vi BARA slappat och haft det mys och nu ska här rymmas undan för om 1 timme kommer M & S in en runda och hälsar på innan S ska åka hem till England igen. Så jag får helt enkelt skriva mer ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Underbara du! Tack snälla för kommentaren =) Kan man ha en bättre vän?



sajs sen! kraaaaaaaaaam

2009-07-29 @ 11:08:24
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0