Det var ett tag sedan...

jag skrev men jag har inte hunnit med. Börjar med att lägga ut bild på kläderna från Jeanette som jag lovade sist jag skrev....hon var verkligen superfin:)              


Idag var jag och Tyra en sväng i Vallåkra hos mamma och Uffe. Daniel jobbade och sen spelade han innebandy så då passade vi på att hälsa på där. Hon var så snäll och sov hela tiden. Har börjat göra det mycket igen de senaste dagarna. Så nu växer hon väl ännu mer:) Varje gång jag kommer från bvc så frågar Daniel vem som är pappan eftersom hon redan är så lång. I onsdags när jag var där vägde hon 5180g och var 60 cm lång. Men det är som sagt gott att kunna få min lilla älskling att växa bara genom att amma henne.
Nu har hon börjat vara med så himla mycket och man får helt underbara leenden när man tramsar sig med henne. Lyckades ta en helt underbar bild på henne när hon satt hos Daniel.
 
Kan säga att jag är en mycket stolt mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0