Dahh

Hade skrivit ett långt inlägg men tryckte så att all försvann:/ Så nu känner jag mig mest irriterad. Idag är andra dagen på det nya året och vår dotter är 22 dagar:) Var på Bvc i måndags och då hade hon gått upp till 4350g och var 57 lång..mycket stolt kan jag säga:) Njuter av varje dag med henne. Men inatt har det inte varit många timmars sömn då hon bara ville äta hela tiden och vila ligga väldigt nära mig. Men det är sånt man får ta. Just nu ligger hon dock på sitt rum och sover fint i sin säng. Tack och lov för andningslarm och barnvakt så jag kan ta det lugnt i ett annat rum utan att springa och peta på henne hela tiden. Slutar man någonsin vara en hönsmamma eller är det så här det kommer vara nu? Tyra är det bästa jag gjort i hela mitt liv och det räcker med att titta på henne för att min dag ska vara räddad, är så himla stolt!!!! Så 2009 kan ju inte bli annat än ett hellyckat år. Jag har varje dag att njuta av min dotter och Daniel och snart är det väldigt dax att börja planera inför vårt bröllop *längtar* Dock är det en massa slitgöra också då kroppen inte riktigt ser ut som den borde göra.
Så för att få känna mig fin på vår stora dag så blir det till att kämpa för att slippa fettet. Dock inte så lätt med en liten tjej som tar all min tid. Men nu när helgdagarna är över får det bli många och långa promenader med vagnen. Fick även Wii fit i julklapp så då kan jag spela och förlora en del...det är sjukt roligt. Nä nu kallar lilla Tyra på uppmärksamhet så nu ska jag njuta av henne. Kastar in lite bilder så ni får se hur stor hon blivit och hur fin hon var i sin klänning på nyårsafton.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0