Uppe med tuppen

Idag gick vi upp tidigt för att hinna med allt innan vi ska ner till stan och fika. Men eftrsom min dotter är en sjusovare så var hon ett riktigt morgonmonster:) var ju tvungen att byta blöjan som var full. Men först ville ju Daniel säga hejdå och pussa henne. Hon lät som bara den och slog efter honom hehe. Ser helt roligt ut. Sen blir hon vansinnig och megaledsen så det enda som hjälper till sist är att amma henne. Hmmm tror hon har fått sitt humör från mig:P  Men med lie mat i magen så är hon samma charmtroll som vanligt. Lööööv min lilla skitunge:)
Just nu sitter hon i babysittern och disukterar med Rachael Ray....gillar tv:n precis som mamma hehe.

Igår var jag och Tyra en heldag hemma hos mamma. Körde ut och höll henne sällskap för nu har hon ju gått sjukskriven ca 2 månader för sin opererade fot och inte kommit någonstanns. Så hon är ganska uttråkad, stackarn.
Men vi fixade deras gästrum så nu är där fint som bara den:D Mysigt att komma hem till mamma och bli bortskämd.
Sen var jag väldigt engagerad i att elda i deras kamin. Gött när det är riktigt varmt plus att det är ju sånt pissväder ute. Vill att det ska bli vår nu så man kan komma ut och gå utan att ta på både mig och lillan som 2 michelingubbar.
Så tack modern min för att du orkade med oss hela dagen:-P
Nu får jag se till att få i mig lite frukost och börja förbereda mig. Tänkte promenera ner i stan men det får kanske bli bussen då det snöar som bara den.

Slänger in 3 kort på snäckan min som bli 10 veckor idag. På första bilden är hon 1 dag gammal och dom andra 2 är från alla hjärtans dag. På kort nr 3 har hin sin nya kappa på sig...hur sött är inte det:)








20:45

Oj det blev verkligen en heldag på stan. Jag och Tyra åkte med bussen 10.25 imorse och kom hem klockan 18.35
Först fikade vi och satt och snackade om allt och ingenting, sen blev det shoppingrunda och sen en fika till och sen promenerade vi hem. Hade superroligt...länge sen jag hade så kul och skrattade så mycket:D
Som vanligt när jag  är och handlar så blev det bara påfyllning i Tyras garderob....en liten kjol, blus och Tyras första keps(dock lite stor) Nu nannar hon gott efter dagens äventyr gullungen min<3
 Här är hon iklädd i mammas senaste inköp@-->--->---

Kommentarer
Postat av: Anonym

såååå fin hon blev i det nya =) tack för idag förresten

2009-02-19 @ 21:51:58
Postat av: Monia

Vilken liten tuffing :)

2009-03-08 @ 00:32:32
URL: http://www.finest.se/moniaplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0